Sider

søndag 12. juni 2011

Sommerlig veske :)

Jeg ville ha en frisk vår- og sommerlig veske, og syntes dette stoffet med friske grønne blader passet bra (og fordi jeg er veldig glad i grønt også da!!!).
Mønsteret er Miss Iris veske hentet fra boka "Made by me", som inneholder sybloggernes beste oppskrifter.Dette er en inspirerende og spennende bok, som jeg nok må prøve flere oppskrifter fra etterhvert...

Men dette ble første test, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg har fulgt mønster og oppskrift, men plusset på en innvendig og en utvendig lomme, begge med glidelås (så slipper jeg å miste nøkler og andre småting).
Derfor rynket jeg ikke som en skulle, men la inn legg istedet. Og det fungerte veldig bra :)
Stoffet med blader på er fra Åhlens, det ensfargede er fra S&S, mens foret er fra Quiltefryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar