Sider

søndag 22. mai 2011

Overdel til meg selv...på tide!!

Viiirkelig på tide å sy noe til meg selv........

Mønsteret til denne blusen fant jeg i Symagasinet 5/2011, og tenkte at jeg skulle prøve det ut.
Jeg tegnet av i str 42, men valgte å ikke ha knappestolpe foran pga stoffet jeg brukte.
Stoffet er fra stoff & stil, fant det i tilbudskassa så det var både rimelig og helt greit. Siden jeg egentlig ikke hadde noen planer for det hadde det jo ikke vært noen katastrofe hvis jeg ikke hadde blitt fornøyd med denne...
I halsen har jeg rynket til ønsket vidde og sydd på skråbond.

Og jeg ble veldig fornøyd, kommer til å bruke dette mønsteret igjen, ved små forandringer kan det bli forskjellige typer topper :-D

Løpegang nederst med strikk i, båndet jeg brukte er fra stofstedet.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar