Sider

søndag 25. september 2011

Smårusk :-D

Jeg har hatt et lite prosjekt på gang...
Har nå laget et lite etui hvor det er plass til sedler og mynt, istedet for å ha det i en lomme hvis en ikke vil ha med lommebok eller bare har med penger i en liten veske.
Det ble da en liten pung med tre rom med glidelåser.
Den er 8 vm bred og 6,5 cm høy. Lommene på sidene er 4 cm høye.
Stoffet jeg har brukt er fra Ikea, og mønsteret har jeg laget selv:



Så bestemte jeg meg for å lage en til hvor en kan få plass til kort i den store lomma, og sedler og mynt i sidelommene.
Denne ble da 12 cm bred og 8 cm høy, mens sidelommene ble 5,5 cm høye. Her har jeg også brukt stoff fra Ikea, og det røde er en rest jeg ikke husker hvor jeg har ifra.

Til slutt har jeg laget en liten boks på 12x7x4,5 cm, til oppbevaring av småting.
Får ikke nok av disse :)  :)
Mønsteret er mitt eget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar