Sider

lørdag 27. august 2011

Veske med sommerfugler :)

Leverte i går en veske med sommerfugler til Line som er veeeldig glad i sommerfugler.
Ble ferdig med den på torsdag og vi var ute og spiste på fredag så en god anledning til å levere den :-)
Den ble godt mottatt, og da er jeg fornøyd.
Likte selv det behagelige blå stoffet, som jeg fant hos cetho, med fine hvite sommerfugler på.
Brukte hvitt stoff med skrift på fra Quiltefryd, det ble et pent avbrekk...

Mønsteret er Miss Iris veske hentet fra boka "Made by me", som jeg liker veldig godt mønsteret på. Det jeg har forandret er at jeg lager legg istedet for å rynke, pga lommene som jeg lager ekstra.

Og her noen bilder av den:

Med lomme inni. Men akkurat der gikk det litt fort, skulle hatt en til med glidelås inni...
Heldigvis lagde jeg en med glidelås utenpå bak på veska, kjekk å ha mobilden i :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar