Sider

onsdag 27. april 2011

Myk genser med høy hals og ufo

Etter laaang tid ble denne genseren endelig ferdig!!!!!
Har vært en lite effektiv periode, men man må vel kanskje regne med noen sånne da!!
Og det ble bare strikket i påsken, så det kommer noen bilder av de produktene senere.

Men denne genseren er iallefall helt ferdig nå. Den er i str 98, litt stor til Anders men med vilje så den skal brukes til høsten og vinteren igjen. Mønsteret er et jeg har kjøpt for mange år siden, likte halsen derfor tenkte jeg å prøve meg nå. Blir god til kjøligere tider, men ikke nå nå er det sommeren vi vil ha!!!!!!!!
Stoffet er stretch velour ensfarget og mønstret, og er fra Stoff og Stil, også ufo-merket.

Da håper jeg denne blir godtatt av en til tider bestemt liten gutt :-D



1 kommentar:

  1. Den genseren liker jeg så godt :-) Har kikket på den mange ganger inne på forumet :-)
    Ha ei superfin helg

    SvarSlett