Sider

lørdag 26. mars 2011

Monsterbukse med to lommer


Da har Anders fått en Monsterbukse til stor glede.
Den har to lommer som det bor monstre i, som er snille så klart!!!
Mønsteret er mitt eget, jeg gikk utifra Meedom sitt grunnmønster str 92 form 2, og forandret det så jeg fikk en mer posete bukse. Jeg ser jo at str 92 egentlig er litt stort til Anders, men med ribb nederst og i livet går det bra. Og da varer jo buksa lengre :-D
Lommene tegnet jeg bare på måfå, og de passet bra til to små barnelanker.
Olastoffet og monster-stoffet som er interlock er begge fra Stoff & Stil.

Anders synes det er bedre å ha monstrene i lomma enn under senga hehe :-D

Ha en fortsatt god helg alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Flotte bukser du lager :-) Jeg er helt imponert.

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig bukse!!!
    Ligger en liten overraskelse til deg på bloggen min.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett